Bavaro groeit maar door...

Bavaro groeit maar door...

Berichtdoor Exito op 22 Mei 2015, 21:13

Gisteren uit betrouwbare bron vernomen dat Bavaro een Jumbo gaat krijgen en een Blue Mall.
Nog even en het is niet meer nodig naar Sto.Dgo. te gaan om spullen te kopen! thumbupright
It's better to burn out than to fade away!
Gebruikers-avatar
Exito
El Presidente
El Presidente

Afbeeldingen: 15

Re: Bavaro groeit maar door...

Berichtdoor Fulano op 23 Mei 2015, 00:33

Nu nog een Aldi banana/dreads
Gebruikers-avatar
Fulano
Matatan
Matatan

Afbeeldingen: 5

Berichtdoor P-C op 23 Mei 2015, 02:15

Fulano schreef:Nu nog een Aldi banana/dreads
Goh ik had van jou eerder een Gall and Gall verzoek verwacht! :mrgreen: :mrgreen:
Gebruikers-avatar
P-C
El Presidente
El Presidente

Afbeeldingen: 99

Berichtdoor Exito op 23 Mei 2015, 03:59

Beiden graag! banana/linedance.
Gebruikers-avatar
Exito
El Presidente
El Presidente

Berichtdoor Fulano op 23 Mei 2015, 07:50

peter-curacao schreef:
Fulano schreef:Nu nog een Aldi banana/dreads
Goh ik had van jou eerder een Gall and Gall verzoek verwacht! :mrgreen: :mrgreen:

Ja ook graag:

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Fulano
Matatan
Matatan

Afbeeldingen: 5

Berichtdoor Exito op 09 Jun 2015, 21:22

Exito schreef:Gisteren uit betrouwbare bron vernomen dat Bavaro een Jumbo gaat krijgen en een Blue Mall.
Nog even en het is niet meer nodig naar Sto.Dgo. te gaan om spullen te kopen! thumbupright

De fundering van de Bluemall is al zichtbaar!
Ook komt er een grote Iberia, we hebben al een (te) kleine Iberia supermarkt en hopenlijk wordt deze nieuwe net zo groot als die in Higuey.

Oh ja, Subway is er ook... banana/dreads

(voor de laag-IQ-bezitters: Subway is een broodjeszaak dus niet te verwarren met de Metro)
Gebruikers-avatar
Exito
El Presidente
El Presidente

Berichtdoor Exito op 07 Dec 2016, 08:02

Heel verrassend maar het zit allemaal wat tegen met de bouw van zowel. eh. de.. ... van alles.

De grote Iberia schijnt niet te komen en de Jumbo en de Blue Mall gaan misschien in Maart/April open.

Verder hebben we nu 13 tankstations, terwijl er maar voor 3 auto's zijn; maar dat heeft iets te maken met het witwassen van auto's...eh...geld....oid
Een van de tour-operators gaat binnenkort een tankstation-excursie beginnen....

Ook gaat er binnenkort een internationaal ziekenhuis geopend worden, geen idee wat er internationaal aan een ziekenhuis kan zijn maar misschien nemen ze mij dan ook op....

De Super Pola is aan het verbouwen...al 2 maanden... en volgens mij wordt het er allemaal niet beter op.

Tot zover deze update.

Oh ja, de regenwater-afvoer van de wegen werkt niet zoals het moet zijn maar dat heeft te maken met de waterpassen die hier worden gebruikt, die zijn leeg nadat iemand had verteld dat er geen water maar alcohol in zit...
Gebruikers-avatar
Exito
El Presidente
El Presidente

Berichtdoor eurodominican op 08 Dec 2016, 03:58

Exito schreef:Heel verrassend maar het zit allemaal wat tegen met de bouw van zowel. eh. de.. ... van alles.

De grote Iberia schijnt niet te komen en de Jumbo en de Blue Mall gaan misschien in Maart/April open.

Verder hebben we nu 13 tankstations, terwijl er maar voor 3 auto's zijn; maar dat heeft iets te maken met het witwassen van auto's...eh...geld....oid

Ook gaat er binnenkort een internationaal ziekenhuis geopend worden, geen idee wat er internationaal aan een ziekenhuis kan zijn maar misschien nemen ze mij dan ook op....

De Super Pola is aan het verbouwen...al 2 maanden... en volgens mij wordt het er allemaal niet beter op.

Tot zover deze update.

thumbupright drinkingcheers drinkingcheers drinkingcheers

Oh ja, de regenwater-afvoer van de wegen werkt niet zoals het moet zijn maar dat heeft te maken met de waterpassen die hier worden gebruikt, die zijn leeg nadat iemand had verteld dat er geen water maar alcohol in zit...
eurodominican
El Presidente
El Presidente

Berichtdoor Exito op 08 Dec 2016, 17:16

eurodominican schreef:
Exito schreef:Heel verrassend maar het zit allemaal wat tegen met de bouw van zowel. eh. de.. ... van alles.

Tot zover deze update.

thumbupright drinkingcheers drinkingcheers drinkingcheers

Hey Guus, je vergat wat te schrijven!! /jumpeveryone

Overigens verwacht men da de Jumbo aanstaande zondag open gaat, werken zich helemaal uit de naad...
Gebruikers-avatar
Exito
El Presidente
El Presidente

Berichtdoor eurodominican op 09 Dec 2016, 05:04

Overigens verwacht men da de Jumbo aanstaande zondag open gaat, werken zich helemaal uit de naad...[/quote]

Gvd., wordt tijd ook. Verveel mij de pleures angry/banghead
eurodominican
El Presidente
El Presidente

Volgende

Terug naar Bavaro